دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید خواننده های معروف ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید خواننده های معروف ایرانی

دانلود آهنگ های جدید خواننده های معروف ایرانی

امین حبیبی – اون که یه وقتی تنها کَسَم بود

پخش آنلاین + دانلود آهنگ اون که یه وقتی تنها کسم بود از امین حبیبی + متن ترانه ی این آهنگ زیبا

اون که یه وقتی تنها کسم بود امین حبیبی

Amin Habibi – Oon Ke Yevaghti Tanha Kasam Bood


آهنگ بسیار زیبای امین حبیبی،هنرمند خوزستانی، که حتما شما هم با آن خاطرات زیادی دارید

این آهنگ از روی یک ترانه ی ایتالیایی کاور شده است.

متن ترانه ی "اون که یه وقتی تنها کسم بود" امین حبیبی

 

♫♫♫♫♫♫♫♫

 

اون که یه وقتی

 

تنها کسم بود

 

تنها پناهه

 

دل ِ بی کَسَم بود

 

♫♫

 

تنهام گذاشتو

 

رفت از کنارم

 

از درد دوریش

 

من بی فرارم

 

 

هوهوووم

 

 

خیال می کردم

 

پیشم میمونه

 

ترانه ی عشق

 

واسم می خونه

 

 

خیال می کردم

 

یه همزبونه

 

نمی دونستم

 

نا مهربونه

 

 

هوهوم

 

 

با اینکه رفته

 

اما هنوزم

 

از داغ عشقش

 

دارم می سوزم

 

 

فکر و خیالش

 

همش باهامه

 

هرجا که میرم

 

جلو چشامه

 

 

جلوچشامه

 

 

دلم میخواد تا

 

دووم بیارم

 

رو درد دوریش

 

مرهم بذارم

 

 

اما نمیشه

 

راهی ندارم

 

نمی تونم من

 

طاقت بیارم

 

 

نمی تونم من

 

طاقت بیارم

 

 

شعر "اون که یه وقتی تنها کسم بود" امین حبیبی

 

 

اون که یه وقتی

 

تنها کسم بود

 

تنها پناهه

 

دل ِ بی کَسَم بود

 

 

تنهام گذاشتو

 

رفت از کنارم

 

از درد دوریش

 

من بی فرارم

 

 

خیال می کردم

 

پیشم میمونه

 

ترانه ی عشق

 

واسم می خونه

 

 

خیال می کردم

 

یه همزبونه

 

نمی دونستم

 

نا مهربونه

 

 

با این که رفته

 

اما هنوزم

 

از داغ عشقش

 

دارم می سوزم

 

 

فکر و خیالش

 

همش باهامه

 

هرجا که میرم

 

جلو چشامه

 

 

جلوچشامه

 

 

دلم میخواد تا

 

دووم بیارم

 

رو درد دوریش

 

مرهم بذارم

 

 

اما نمیشه

 

راهی ندارم

 

نمی تونم من

 

طاقت بیارم

 

 

نمی تونم من

 

طاقت بیارم

 

 

امیدوارم که از آهنگ زیبای "اون که یه وقتی تنها کسم بود" از امین حبیبی لذت برده باشید

 

من که این آهنگ را خیلی دوست دارم.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۶
دانیال اهل موزیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی